Powodów jest kilka. Pierwszym powodem jest timing. Mamy idealny czas na wprowadzanie na rynek naszych rozwiązań. Jeśli chodzi o powodzenie startupów to decydujące kryterium sukcesu.

Kolejnym powodem jest marketing jaki towarzyszy tokenizacji. Tworzenie społeczności to bardzo ważny element biznesu, w którym liczy się to aby jak najwięcej użytkowników korzystało z rozwiązania. Nasi inwestorzy mogą być naszymi najlepszymi sprzedawcami, którzy będą chwalić się znajomym perspektywicznym projektem, w który zainwestowali.

 

Tokenizacja stwarza również możliwości jakich nie stwarza żaden inny sposób pozyskiwania kapitału. W połączeniu z funkcjonalnością platformy, którą tworzymy daje np. możliwość wejścia w posiadanie prawa własności do przestrzeni 3D, która może być, albo wygenerowana komputerowa albo wytworzona na podstawie zdjęcia panoramicznego.

Taka przestrzeń może być później udostępniana użytkownikom do korzystania odpłatnie.