O Projekcie

Wprowadzenie

Obecnie obserwujemy szybki wzrost ilości projektów Metaversowych oraz kampanii pozyskiwania środków na te projekty.

Projekty typu Metaverse oferują wirtualne światy przenosząc tam czas, energię, zaangażowanie i środki osób, które zdecydują się uczestniczyć w takich projektach.

Nie rozwiązują one jednak realnych problemów jakie dotykają ludzi w obecnych czasach. Proponują podejmowanie innych działań w alternatywnej rzeczywistości zamiast mierzenia się z problemami w realnym świecie.

Część osób oczywiście może i skorzysta z takich rozwiązań. Stąd zainteresowanie graczy, fanów nowej technologii, posiadaczy kryptowalut inwestujących w najbardziej nowoczesne rozwijające się technologie.

Nie każdy jednak może pozwolić sobie na przeniesienie całego swojego życia do światów Metaverse’um.

Grupą szczególnie liczną, a jednocześnie mierzącą się z problemami i wyzwaniami związanymi z obecną sytuacją na świecie są mikro, mali i średni przedsiębiorcy. Jest ich w Polsce około 2 mln, w Europie 23 mln a na świecie około 400 mln. Ci właśnie ludzie generują kilkadziesiąt procent PKB gospodarek krajów, w których działają.

Około 90% z nich korzysta z Internetu. Większość nie porzuci swoich biznesów i źródeł utrzymania i nie przeniesie się do alternatywnych rzeczywistości, żeby tam zarabiać.

Na dzień dzisiejszy Metaverse nie jest więc przeznaczony dla przedsiębiorców i biznesu tylko dla graczy i fanów nowych technologii.

W tym miejscu podkreślmy – Metajar nie jest grą!

Metajar rozwiązuje realne,
najbardziej aktualne problemy ludzi

Ludzie potrzebują pracować i zarabiać by żyć w realnym świecie. My uważamy, że wirtualna rzeczywistość powinna służyć ludziom a nie ludzie wirtualnej rzeczywistości.

Dlatego stworzyliśmy Metajar by odpowiedzieć na problemy małych i średnich firm, dać realne rozwiązania i możliwość zarabiania przy pomocy wirtualnej rzeczywistości. Zarabiania przez mikro małe i średnie firmy na swoich dotychczasowych biznesach. Dajemy nowe możliwości w sposób prostszy niż Internet dotychczas!

Stworzyliśmy Metajar jako nowy wymiar wirtualnego handlu i biznesu by, przy pomocy  dostępnych przez każdego urządzeń stacjonarnych i mobilnych, nie zawsze szybkiego Internetu, sprawdzonych rozwiązań e-commerce, dać ludziom nowe możliwości sprzedażowe i biznesowe wykorzystując do tego wirtualną rzeczywistość. Wirtualną rzeczywistość nie po to by się w niej zatapiać i tkwić, nie po to by porzucać realny świat, po to by zarabiać szybciej, sprawniej, by się rozwijać by móc bardziej cieszyć się i korzystać z życia.

Liczymy również na to, że fani projektów Metaversowych dostrzegą w naszym projekcie potencjał. A potencjał jest ogromny, gdyż angażuje różne obszary gospodarki i umożliwia generowanie korzyści i zysków na różnych płaszczyznach – o czym dalej….

Metajar to realistyczne przestrzenie 3D
do skuteczniej sprzedaży i komunikacji

3 minuty i świat jest Twój

W łatwy i szybki sposób stworzysz przestrzeń 3D dla swojego biznesu

W ramach platformy Metajar w 3 minuty otrzymasz
gotowe narzędzie do prowadzenia działań sprzedażowych w Internecie. M.in.:

  • swój adres www,
  • przestrzeń na treści promujące Twoją firmę,
  • sklep internetowy w trzech wymiarach.

E-sklep 3D - sprzedawaj więcej w mgnieniu oka

Przenieś swoją internetową sprzedaż w nowy wymiar

  • Podnieś poziom sprzedaży prezentując produkty w atrakcyjnej przestrzeni 3D.
  • Importuj produkty do e-sklepu 3D jednym kliknięciem.
  • Przyjmuj i realizuj zamówienia poprzez prosty i intuicyjny panel sterowania. Oczywiście z płatnościami.
  • E-sklep 3D w wygodny sposób umieścisz na swojej stronie www oraz w tradycyjnym sklepie internetowym.

Wirtualne targi 3D

Prawdziwie wirtualne i rzeczywiście skalowalne

  • Pozyskuj nowych klientów dołączając swoją firmę do branżowych wydarzeń handlowych w 3D. Zajmie Ci to 2 minuty lub krócej.
  • Buduj oraz wzmacniaj swoją pozycję w branży tworząc własne wydarzenia targowe w trójwymiarowej rzeczywistości.
  • Szybko i wygodnie umieszczaj swoje targi oraz przestrzeń handlową 3D na dowolnej stronie www.

Z czego składa się Metajar?

Realistyczna przestrzeń 3D (Template)

Pakiet funkcjonalności

Metajar to realistyczne przestrzenie 3D do skuteczniej sprzedaży i komunikacji

Doświadczenie

Projekt Metajar opiera się o ponad 10 letnie doświadczenie w dostarczaniu klientom wirtualnych spacerów, showroom’ów, powierzchni sprzedażowych. Z takich rozwiązań korzystają z powodzeniem znane marki https://3dtrip.pl/realizacje/

Mamy bogate doświadczenie rynkowe w dostarczaniu najwyższej jakości przestrzeni i wrażeń da naszych klientów…

Topmet

Wirtualny showroom

Topmet

Wirtualny showroom

Topmet

Wirtualny showroom

Topmet

Wirtualny showroom

Topmet

Wirtualny showroom

Topmet

Wirtualny showroom

Fleet Market

Wirtualny spacer z wydarzenia

Dlaczego warto zainwestować w Metajar?

Innowacja jakiej potrzebują rynki już teraz

Innowacyjny sposób dystrybucji produktów i usług w czasie największego zapotrzebowania na takie rozwiązania = możliwy duży sukces rynkowy
Więcej…

W odróżnieniu od Hopin tworzymy rozwiązanie umożliwiające nowe możliwości sprzedażowe, targowe, a nie tylko eventowe.

Trafiony kierunek inwestycji

  • Potwierdzenie prognoz Forbes’a z 2021 – VR jako 2-ga w obecnym czasie najbardziej wzrastająca branża w którą warto inwestować
    Więcej…
  • Obiecujące prognozy na 2022 Więcej …
  • Wartość rynku wirtualnych eventów: Więcej…
    114 mld dolarów – 2021
    504 mld dolarów – prognozowana na 2028
  • Projekt Metajar to właściwe użycie dostępnych technologii już teraz!
    Bez upgradów sprzętowych i zwiększania prędkości przesyłu danych. Więcej…
  • Projekt Metajar to możliwość późniejszego przejścia z 3D do VR
    Możliwość wykorzystania modeli 3D używanych do tworzenia Template’ów w Metajar – to rozwój na długie lata!

Odpowiedź na aktualne i przyszłe problemy

Problemy małych i średnich przedsiębiorców w 2021 i spodziewane w przyszłości to:

  1. Restrykcje związane z Covid-19 – 35%
  2. Przepisy Brexit – 19%
  3. Wyzwania finansowe – 14%
  4. Ryzyka technologiczne -10%
  5. Problemy w zakresie zaopatrzenia – 9%
  6. Pracownicy i kompetencje -8%
  7. Zmiany społeczne – 6%

Więcej…

Rynki dla Metajar?

Obszar
Potencjał rynkowy i szanse
Z jakich elementów wynika przewaga rynkowa i możliwość zastosowania

Mikro, małe i średnie firmy

Ilość
Polska – 2 mln
Europa – 23 mln
Świat – 400 mln
90% używa Internetu

  • Nowoczesny ekwiwalent dla stron www i sklepów internetowych
  • Nieporównywalnie większa szybkość i łatwość zaprezentowania biznesu w Internecie w porównaniu do stron www
  • Integracja kanałów dotarcia do klienta w jednym miejscu: social media, kanały wideo
  • Zintegrowane kanały komunikacji z Klientem, czat, wideo, głos

Rzeczywiste powierzchnie handlowe

Prognozowane drastyczne zmniejszenie ilości sklepów
Więcej…
Zwiększenie cen najmu powierzchni sprzedażowych
Zwiększenie cen nośników energii
Zmniejszenie siły nabywczej pieniądza
Efekt: mniejsza opłacalność korzystania z tradycyjnej sprzedaży

  • Prowadzenie handlu internetowego dla sprzedawców pozbawionych możliwości sprzedaży ze względu na obostrzenia
  • Uzupełniania działalności sprzedawców w okresie normalnej pracy poprzez:
    – przestrzenie metajar,
    – wirtualne targi,
    -streaming sprzedażowy
    – dashboard Klienta
  • Możliwości realizacji działań handlowych z osobami, dla których odległość jest barierą uniemożliwiającą dotarcie
  • Zastąpienie kosztownej sprzedaży tradycyjnej sprzedażą poprzez przestrzenie metajar i wirtualne targi

E-commerce

Rynek o wartości
9,09 biliona USD
Więcej…
Rynek tradycyjny oparty o rywalizację i konkurowanie ceną.
Potencjał sprzedażowy kooperacji i koopetycji
Zapotrzebowanie na produkty lokalne , trudniej dostępne, lepsze jakościowo i droższe,
Potencjał eksportowy dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw
ość korzystania z tradycyjnej sprzedaży

Możliwość budowania sprzedaży we własnym zakresie poprzez szereg narzędzi platformy metajar:
– streaming sprzedażowy
– wirtualne targi tematyczne i branżowe,
– tworzenie i udział w grupach biznesowych (pod wspólnym linkiem – narzędzia finansowe i marketignowe do promocji grupy)
– korzystanie z dźwigni finansowych w zakresie marketingu wirtualnych targów dla grup biznesowych,
– realizacja wirtualnych targów tematycznych i branżowych skierowanych na konkretne lokalizacje i grupy docelowe na Świecie

VR i Wirtualne targi

Rynek o wartości
114 Mld dolarów w 2021 roku
Więcej…

  • Potencjał w postaci znacznie niższej barierze finansowej i czasowej wejścia firm w  wirtualne targi
  • Znacznie większa elastyczność umożliwiająca częstszy udział w takich wydarzeniach i wielu miejscach jednocześnie
  • Ujednolicenie standardów
  • Łatwe i szybkie wsparcie rzeczywistych wydarzeń targowych dzięki platformie metajar

Organizacje biznesowe

Potencjał organizacji biznesowych Więcej…

Organizacje biznesowe zrzeszające na całym świecie w grupach niekonkurujących ze sobą przedsiębiorców są naturalnymi klientami dla Projektu Metajar:

  • Gotowe grupy biznesowe z silną kulturą i wiedzą biznesową otrzymują idealne narzędzia w postaci Platformy metajar
  • Metajar ma gotowe struktury organizacyjne niekonkurujących ze sobą grup biznesowych

Nieruchomości

Niewyobrażalna powierzchnia:
– biur,
– banków,
– firm
– hoteli,
– galerii handlowych
Nie w pełni zagospodarowana ze względu na prace zdalną i obostrzenia i kryzys.
Mniej opłacalny i trudniejszy wynajem powierzchni

Możliwości osiągania dodatkowych przychodów z nieruchomości i dóbr luksusowych – Metajar umożliwi:

  • wirtualizowanie realnych przestrzeni komercyjnych takich jak galerie handlowe, biurowce, hotele, by zamienić je w przestrzenie sprzedażowe, z których wynajmu (lub sprzedaży) można czerpać dodatkowe korzyści.
  • łączenie przestrzeni sprzedażowych (Metajarów) z wirtualnymi spacerami wewnątrz nieruchomości ułatwiając prezentowanie wielu nieruchomości na sprzedaż lub zachęcających do skorzystania z usług hotelowych.
  • promocję i sprzedaż projektów architektonicznych lub gotowych obiektów, którym w taki sposób będzie się można lepiej przyjrzeć.
  • wirtualizowanie prywatnych nieruchomości, luksusowych samochodów, samolotów, jachtów, które w ten sposób będą mogły stać się aktywami generującymi dodatkowe dochody

Influenserzy

37,8 miliona Influencerów na świecie

Więcej…

Metajar umożliwi większe zaangażowanie się Influencerów w sprzedaż konkretnych marek:

  • wirtualne przestrzenie Infuencerów będą mogły się łączyć z przestrzeniami metajar, wirtualnymi spacerami, stronami www i e-sklepami, mediami społecznościowymi marek które ci Influencerzy wspierają
  • rozwój projektu wynikający z kreatywności Infuenerów i nowych zastosowań platformy metajar

Usługi cyfrowe

Konieczość funkcjonowania w Internecie i zwiększania swojej obecności ze względu na postęp, pandemię i kryzys to zwiększone zapotrzebowanie na:
– programistów,
– architektów, grafików,
– specjalistów od tworzenia materiałów filmowych, wirtualnych spacerów,
– specjalistów od marketingu, konsultigu biznesowego, coach’ów

Projekt Metajar dzięki marketplace będzie oferowała przedsiębiorcom zakup
– grafik, muzyki, materiałów video, elementów 3D do projektowania przestrzeni,
– usług cyfrowych polegających na tworzeniu na indywidualne zamówienia,
– usług związanych z funkcjonowaniem stricte na platformie metajar takich jak: projektowanie i modelowanie 3D, teksturowanie i rendering, wykonywanie zdjęć panoramicznych wysokiej jakości,
– wszystkich usług dla biznesu

Inwestorzy, startup’y, projekt

Obecny czas to wysyp wszelkiego rodzaju projektów, startup’ów, przyspieszone udoskonalanie produktów i rozwiązań technicznych.

Potencjał gromadzenia innowacyjnych rozwiązań i kapitału inwestycyjnego w jednym miejscu

Metajar to:
– łatwy sposób na przejrzyste i czytelne prezentowanie rozwiązań
– łatwy sposób na nawiązanie komunikacji
– łatwy, prosty i dostępny sposób na dotarcie do wielu odbiorców poprzez Witraualne targi tematyczne i grupy

Silne strony

  • Brak takiego rozwiązania w Polsce, Europie i na Świecie
  • Użycie znanych już powszechnie technologii
  • Synergia korzyści sprawdzonych rozwiązań
  • Eliminacja przeszkód finansowych i czasowych umożliwiająca powszechną dostępność i szerokie wykorzystanie
  • Celowe i bardzo efektywne wykorzystanie technologii wirtualnych spacerów 
  • Bardzo wysoka atrakcyjność wizualna
  • Brak konieczności renderowania, niewielka w stosunku do jakości objętość plików graficznych zapewnia szybkie i niezawodne działanie również na aplikacjach mobilnych
  • Wygodny intuicyjny interfejs oparty na sprawdzonych rozwiązaniach
  • Krótki czas realizacji działającej i funkcjonalnej platformy – 4,5 miesiąca
  • Proste wdrożenie na całym Świecie (wersje językowe)

Grupa docelowa

Na wirtualne targi zabierać będziemy:
zarówno
I. doświadczonych przedsiębiorców posługujących się wieloma narzędziami sprzedażowymi, czyli takich, którzy:

  1. Chcą rozwijać swój biznes
  2. Chcą pozyskiwać nowych klientów
  3. Mają stronę www, którą traktują jako narzędzie sprzedażowe
  4. Mają działający biznes
  5. Działają minimum 2 lata
  6. Inwestują w widoczność w sieci: płatne reklamy na fb, google, Li
  7. Publikują filmy na Youtube
  8. Mają sklep internetowy
    Sprzedają na allegro, na Amazon, na Alibaba
  9. Prowadzą funpage w mediach społecznościowych

jak również
II. lokalnych dostawców produktów i usług, dla których barierą było i jest założenie swojej strony www czy sklepu internetowego. (Z Metajar nie ma tego problemu)

Platforma Metajar – źródła przychodów:

– zakup i sprzedaż Template’ów,
– realizację wirtualnych spacerów i showroom’ów, które można integrować z Template’ami
– elementów 3D do tworzenia Template’ów
– oryginalnych grafik, zdjęć do wyposażania Metajar’ów
– oryginalnej muzyki do wyposażania Metajar’ów
– usług grafików, architektów, twórców
– usług marketingowych, reklamowych , doradczych, szkoleniowych

Zespół

Janusz Dreziński

od ponad 20 lat związany z branżą IT. Przeszedł praktycznie przez wszystkie szczeble począwszy od programisty, lidera zespołu, właściciela produktu, kierownika projektu, po Dyrektora oddziału jednego z największych w Polsce Softwarehouse’ów.

Współpracował z takimi markami jak: Microsoft, mBank, Aviva, PZU i wiele innych. Obecnie właściciel i leader doświadczonego zespołu programistów, grafików oraz testerów, wykonujący usługi w ramach tworzenia dedykowanego oprogramowania dla firm różnych branż.  W projekcie Metajar współtwórca, inwestor, odpowiedzialny za:

  • przygotowanie i koordynację prac wykonania platformy Metajar, 
  • opracowanie oraz wdrożenie koncepcji Metajar,
  • koncepcję funkcjonalności platformy, umożliwiających jej realizację potrzeb klientów,
  • określanie kierunków rozwoju w porozumieniu z zespołem.

Seweryn Pietrucha

Doświadczony przedsiębiorca, marketingowiec, handlowiec. Założyciel i właściciel marki 3Dtrip, w ramach której wykonał dziesiątki realizacji dla swoich klientów  (https://3dtrip.pl/realizacje/). Od 12 lat związany z branżą fotografii sferycznej. Rekomendowany Fotograf Google oraz specjalista w zakresie technologii 360. Entuzjasta rozwiązań interaktywnych. Specjalista ds. lokalizacji Google.

Od 10 lat członek największej na świecie organizacji profesjonalnych rekomendacji biznesowych – BNI. 

W projekcie Metajar współtwórca, inwestor, odpowiedzialny za:

  • opracowanie oraz wdrożenie koncepcji Metajar,
  • przygotowanie wirtualnego spaceru na bazie renderów sferycznych,
  • koncepcję funkcjonalności platformy, umożliwiających jej sprawne działanie od strony użytkowej oraz technicznej,
  • marketing i sprzedaż,
  • konsultacje z programistami oraz udział w rozwiązywaniu wyzwań technicznych.

Krzysztof Zarębski

Założyciel i współwłaściciel 3D Industry Sp. z o.o., manager i lider z ponad 10 letnim stażem w przemyśle, specjalista od rozwiązywania problemów i wdrażania nowych rozwiązań. Pomysłodawca i współrealizator projektu 3DIIS dla przemysłu – integrującego wirtualną rzeczywistość z możliwością zarządzania danymi.

W projekcie Metajar współwórca, inwestor, współodpowiedzialny za:

  • opracowanie oraz wdrożenie koncepcji Metajar,
  • koncepcję funkcjonalności platformy, umożliwiających jej realizację potrzeb klientów,
  • newtorking, nawiązywanie współpracy z klientami i biznesem,
  • określanie kierunków rozwoju w porozumieniu z zespołem.